Doprava zadarmo



Doprava a poštovné


E-shop ButikModovo Vám neúčtuje "poštovné ani balné" , tieto služby získava každý zákazník od ButikModovo ako dar za Vašu dôveru , ktorú ste nám prejavili . Zároveň je tento dar, ktorý ste od nás obdržali aj poďakovaním za uskutočnenú konkrétnu objednávku, ku ktorej sa tento dar vzťahuje . Tak ako každý dar aj tento má svoju hodnotu. Hodnota je väčšinou výsledná cena , často vyjadrená v Eurách . Každe poštovné a každé balné je iné pretože sa jeho cena odvíja od veľkosti a hmotnosti zásielky. Samozrejme taktiež na veľkosti a druhu použitých baliacich materiálov. Nesmieme zabudnúť aj na vzdialenosť a samozrejme spôsob akým Vám je zásielka doručená. Po rýchlom prieskume v našich objednávkach v roku 2019 sme zistili, že cena poštovného a balného sa u nás pohybuje okolo 4,-€ pri základnom spôsobe prevedenia služby " Poštovné a Balné ", ktorú však od nás, ako náš zákazník získavate pri každej objednávke zadarmo. Občas sa v živote stáva , že z akéhokoľvek dôvodu aj keď neradi, musíme zmeniť svoje predošle rozhodnutie, na základe ktorého, už možno niekto začal zabezpečovať , či nebodaj sám začal vykonať činnosti , súvisiace s objednávkou, ktorú ste si pred časom záväzne zadali . Sme najtolerantnejší a naj chápavejší e-shop v celej Europe a preto ak sa stane čokoľvek čo má súvis s objednávkou, stačí nám jednoducho zavolať a oznámiť nám to aby sme aj mi pozastavili alebo zastavili všetky procesy súvisiace s Vašou objednávkou . Nepotrebujeme vedieť dôvody ale potrebujeme to však vedieť včas . Pretože ako sa vraví, čas sú peniaze a ButikModovo Vám aj v takýchto nepríjemných situáciach dokáže Vaše peniaze ušetriť. Výška ušetrených peňazí v prípade storna objednávky záleží na tom, ako skoro nám storno oznámite . Za nás hovoria výsledky celkový účet za všetky storná je k dnešnému dňu 0,-€. Od momentu objednania až po doručenie pracuje ButikModovo na Vašej spokojnosti , nemám však na mysli prijatie objednávky a jej následné rýchle vybavenie pretože tieto činnosti sú pre nás štandard. Každý z Vás bude so mnou súhlasiť že žiadna činnosť či práca pri ktorej nie sú pracujúci alebo zúčastnený ohodnotený k ich spokojnosti, nebude stáť za veľa pretože nikto nedokáže kvalitne dlhodobo pracovať zadarmo spôsobom aby jeho činnosť dokázala uspokojovať tých, ktorým má byť poskytovaná . Všetci ktorý pracujú pre ButikModovo si túto prácu vážia , sú šťastný pretože ich táto práca baví a môžu sa spoľahnúť že každý mesiac za svoju prácu dostanú odmenu , že ak pracujú viac sú viac ohodnotený . Správajú sa ku každému zákazníkovi , ktorého práve realizujú, tak ako by bol jediný na svete a za to si zaslúžia odmenu vždy a za všetkých okolností. Napadlo Vás niekedy prísť do kina kúpiť si lístok a po 15 minútach vstať prísť do pokladne a opýtať si vstupné späť ? Alebo si objednať hru na Playstation vyskúšať ju a vrátiť ? Ani mňa nie pretože je to proste hlúposť . Aj keby to bolo možné aj tak si myslím že zamestnanci ktorý túto objednávku pre mňa spracovali si zaslúžia odmenu a to bez rozdielu ako sa ja v budúcnosti rozhodnem. Ak si zákazník objedná služby a je s nimi spokojný, tak by malo byť predsa normálne zo strany zákazníka aby za tieto služby zaplatil . A to platí aj v prípade ak zákazník po čase názor zmení a rozhodne sa predmet, popri ktorom mu tieto služby boli poskytnuté alebo boli poskytované za účelom dodania hlavného predmetu. Predtým než využijete a zažijete naše služby je potrebné vziať na vedomie niekoľko skutočností . Ak poskytované služby nebudete reklamovať počas ich plnenia alebo tesne po ňom, budeme to brať že ste boli s ich plnením spokojný a v prípade že by došlo k odstúpeniu od zmluvy na predmet objednávky a boli poskytované ako služby vedľajšie k predmetu objednávky zaväzujete sa za tieto služby riadne zaplatiť zaplatiť po tom čo ste sa rozhodli predmet objednávky vrátiť a to z dôvodu že služby sa predsa vrátiť nedajú. Dohodnutá cena za službu "Poštovné a Balné" je 7,- € . Cena za sprostredkovanie zákazníka je priemerne 7,- € . ButikModovo chce poskytovať služby ktoré sú náročné na prevádzku a náročne na čas . Preto je našou prioritou poskytovať ich inteligentným a uvedomelým zákazníkom, ktorý sa s nami vo vyššie uvedenom stotožňujú. Zároveň prijímajú službu nevídanú pripravenú zo skúseností a to možnosť bezplatne v prípade potreby 1x vymeniť konfekčnú veľkosť tovaru a 1x vymeniť objednaný produkt .